niedziela, 22 grudnia 2019

Idą Święta :-)

Szanowni Państwo,

po opublikowaniu ostatniego posta otrzymałam od Państwa mnóstwo wiadomości, za które serdecznie dziękuję. Muszę mieć jednak czas na uważną lekturę Państwa listów, tym bardziej że informacje wypływające z nich są dla mnie, delikatnie nazywając, szokujące. Przyznam szczerze, że z pozycji mojego Olsztyna, nie miałam orientacji w pewnych tematach dotyczących Barczewa. Na pewno nie chcę i nie zamierzam wikłać się w sprawy, które mnie nie dotyczą i nie są związane bezpośrednio ze mną i z moim miastem. Dla wyciszenia emocji i ukierunkowania się na czas najważniejszy w roku - Czas Bożego Narodzenia, zamiast poprzedniego posta, który uaktywnił tak wielu, niech pozostanie ten z życzeniami świątecznymi.

Kochani,

 zdrowych, spokojnych, pełnych miłości, spędzonych w gronie najbliższych Świąt Bożego Narodzenia! Niech zwycięży Światło, które przegoni każdy mrok i smutek. Wszystkim samotnym życzę cudu pojawienia się drugiego człowieka. Pamiętajmy, że każdy człowiek, też ten zupełnie obcy i nieznajomy, jest naszym bratem. Jesteśmy jedną wielką rodziną czekającą na narodziny Boga!




 Ewa Klajman-Gomolińska