wtorek, 16 lutego 2016

List do Ojca

Kochany Tato
Ostatnio wypatrywałam Twego ducha w płomieniu
Ale znów muszę przyjąć za wiarę że gdzieś jesteś
Mgła oczary opary Tylko wyłania się strach nie odpowiedź
Teraz jest powrót do Żydów i płyt winylowych
Więc byłbyś jak najbardziej na czasie
Nie ma jednak przyjaźni
Zastąpiła je sieć kontaktów
Zamiast rozmów po sam sufit z Jurkiem
Miałbyś komentarze pod postem
Ale liczne i miłe
Te niemiłe mógłbyś skasować
Większość doszukuje się korzeni żydowskich
Wątpię czy chcieliby jako ostatni gasić światło
Myślałam o wersji instrumentalnej tego listu
I żałuję że nie umiem grać jak Mama i Marek
Niewyrażalny ból zawsze pochłonie nuta
A ja muszę stać nad plasteliną słów
Gdybym mogła Cię zobaczyć choć przez chwilę
Przeszłabym na kolanach pół miasta
I choć mam ustawione usuwanie zbędnych plików
Brak mi tej nieskalanej czystości by odebrać Twój przekaz
Medytacje mi nie służą Rysowanie nuży
Po dłuższym czasie nie odnajduję tego koloru
Całkowita rezygnacja z siebie całkowicie mnie załatwiła
Mama chciała jeszcze pożyć ale umarła
Marek tęsknił za żoną więc umarł
Nadal się oburzam na rysy na talerzu
Brak szacunku do starców i kalek
Ostatnie łyżwy jakie miałam to te kupione przez Ciebie
Psycholog radził opisywanie stanów wylewanie emocji
Gówno to daje
Niszczę się i kurzę jak stary mebel
Mąż wymienił mnie na nowszy model
Pies go jebał
Ale za to są promocje i można wiele rzeczy dostać w prezencie
Jak się ma kasę
Jak nie lepiej szybciej umrzeć
Twoja śmierć mnie nie ukształtowała ani nie wzmocniła
Dalej płaczę gdy widzę stare siwe świnki morskie
Łyse psy które wczoraj były szczeniakami
Pomyślałam że do Ciebie napiszę Będzie w pytkę
Bo odkąd umarłeś nie mamy w ogóle ze sobą kontaktu
Pomyślisz jeszcze że się obraziłam albo stroję focha
Rulez Komunalny 1 listopada
Ale lepiej mówić że się jest antysystemowcem
To nieprawda że jest jeden mężczyzna i jedna kobieta
Ta cała bajka że z jego żebra
Szklanka do połowy i od połowy
Szukaj a znajdziesz Kto rano wstaje Jest hipsteryzm
Co roku drzewa przestają dla nas oddychać
I rośnie liczba skorygowanych powiek
O Powstaniu Warszawskim myśli się inaczej niż mówiłeś
Stosuje się kuracje z mocznikiem na skórę bez życia
Na macewach powstało boisko szkolne
Las samobójców jest nawet w parkach i na podwórkach
Średniowieczne memy
Nie epistolografia
Potencjał ukryty Dalej mam znamię po Tobie na ramieniu.