wtorek, 28 marca 2023

Mały stalking

Chciałoby się zacząć od zdania, że moja przyjaźń z Lorą okazała się trwała, zgodna i szczęśliwa 😄😄😄

Dzisiaj przesyłka, której losy opisałam we wczorajszym poście, zawędrowała do nadawcy. Od razu dostałam więc maila z tematem "kwestionariusz dla odrzuconej paczki", ale już bez podpisu Lory.

E-mail jest od Waihaty tym razem, a więc kolejna nowość i kolejna rewelacja. Waihata proponuje mi dzisiaj 20 % zniżki na cały zamówiony wcześniej towar i tym samym ponowne złożenie zamówienia. Waihata zwierza się, że mają akurat dzisiaj jakąś małą rocznicę i specjalnie dla mnie przygotowali takową ofertę pod innym linkiem. Nie mam w sobie na tyle fantazji, by w ten link kliknąć, choć list jest napisany w bardzo miłym tonie. Wydaje mi się, że zasada jest prosta - paczka została odrzucona, więc temat jest zamknięty. Nie przyjmuje się paczki, jeżeli jej nadawcą jest firma, w której się nic nie zamawiało. Jednak dla Waihaty to dopiero początek sezonu drugiego. Widocznie sezon pierwszy cieszył się dużą popularnością i opłaca się zejść z ceny o kilkadziesiąt złotych. Na mnie to nie działa. Im bardziej ktoś mnie do czegoś namawia, tym skuteczniej się wycofuję. 

Charakterystyka porównawcza Lory i Waihaty:

Lora wydaje się być zagubiona i odklejona od rzeczywistości. Uważała, że jej przewoźnikiem jest Track 17. Podaje numer, ale zaznacza, by go nie używać, bo coś tam się jej nie aktualizuje.

Waihata jest operatywny i przebojowy. Konkretny gość, gdy mu przynoszą nieodebraną paczkę od klienta, proponuje solidną obniżkę i ponowne wysłanie.

Podsumowując; droga z Lorą jest mglista i tajemnicza. Przygoda z Waihatą może przenieść Cię (po kliknięciu w link) w świat, którego nie znasz.