piątek, 3 lipca 2015

Listy

Bardzo mocno dziękuję za zainteresowanie Baribumem. Wszystkie listy od Was czytam z uwagą i jestem wdzięczna za poświęcony czas. Najczęstsze Wasze pytania i moje odpowiedzi:
1. Dlaczego nie zezwalasz na komentarze?
Odp. Nie chcę warować przy kompie. Na komentarze w mailach odpowiadam, kiedy mam czas.
2. Czy mogłabyś o sobie napisać coś więcej?
Odp. Mogłabym, ale nie chcę.
3. Czy możesz zamieszczać więcej utworów na swoim blogu?
Odp. Nie czuję takiej potrzeby.
4. Zamieścisz po koleżeńsku mój wiersz na Baribumie?
Odp. Nie.
5. A zamieścisz wiersze Pana X, Pani Y i Grupy Poetyckiej XYZ?
Odp. Nie.
6. Publikujesz codziennie, czy ustawiasz daty przy konkretnych tekstach?
Odp. :)
7. Wstawisz reklamę mojej firmy?
Odp. Nie.
28624126  to moje GG, ale potrafię je włączyć i wyjść na cały dzień, więc stan słoneczka nie gwarantuje błyskawicznego kontaktu.